نحن قوم أعزنا الله بالإسلام ، فهما طلبنا العزة بغيره ، أذلنا الله

We are the people whom Allah honoured through Islam, so whenever we seek honour other than it, Allah will disgrace us.

The blog is under slow transition to http://specifichumidity.wordpress.com

Tuesday, July 04, 2006

A Tribute to a player who bowed out of the Championships yesterday

At last, Daniela Hantuchova bowed out of the championships yesterday. Against the in form Justin Henin-Hardenne, she simply could not do much. Although previous statistics showed that they had had equal share in the previous 4 meetings, this time, Justin won the match in straight sets.



Well, there's always tomorrow..

5 Comments:

Blogger ihsan_huhu said...

wah...menarik gle clip nih...comel2 gamba die..hoho..
tp sharapova lg cun...n lagi terel...

3:05 PM  
Anonymous peregrine said...

astaga astaga pak..

kiamat sudah dekat...

7:00 PM  
Blogger ihsan_huhu said...

mmg kiamat sudah dekat pon

3:34 AM  
Anonymous azad said...

geng tabligh kini di sekitar kawasan rumah aku tinggal...ra'ikan je.

masha Allah masha Allah..

5:53 AM  
Anonymous azad said...

perkara terbaru hari ni dari kawan2 tabligh ku.

Ilmu yg sbnarnye adalah ilmu ttg akhirat, ilmu soklan2 kubur, ilmu ketuhanan n yg swaktu dgnnye.

Ilmu2 kat university or skola or bengkel2 or organisasi cume 'Pengetahuan' yg hanya sementara kat Dunia...fana fana...

soalan
-kalo hapal2 soklan2 kubur skarang, konfem jawab 100% betul ke?
-ilmu je ke yg dikira? amal tak?
-kalo org2 pekak takleh dengar bayyan, tak dpt ilmu2 tu, takleh jadi 'org berguna' ke?

jawapan
-ini ana baca kat satu buku tu, bukannye ana buat2. buku tu karangan ulama'2. nanti ada masa ana bg buku tu.

Hormat & ra'ikan lah tetamu yg datang kat rumah, mereka pun buat keje baik juge.

huhu...sekadar kongsi perkara yg blaku arini

5:27 AM  

Post a Comment

<< Home