نحن قوم أعزنا الله بالإسلام ، فهما طلبنا العزة بغيره ، أذلنا الله

We are the people whom Allah honoured through Islam, so whenever we seek honour other than it, Allah will disgrace us.

The blog is under slow transition to http://specifichumidity.wordpress.com

Tuesday, August 04, 2009

Orang makan biawak, bayi atau itik?

Baca artikel Berita Harian di sini, dan hujah-hujah peguam di sini.

1) Biawak makan bayi
2) Mastura Mamat makan biawak di tepi jeti kilang. Selalunya, dia makan bangkai itik, setelah dimakan biawak.








Mungkin Menu High Tea Mastura Mamat

3) Lepas kerja, dia duduk makan biawak, tapi dia ingat itik, sebab sebelum tu ada biawak dah makan. Dia pun malas nak periksa, bedal saja.

Bukan Mastura Mamat

4) Esoknya, kawan dia bagitau, benda tu bukan itik, bukan juga biawak. Sebenarnya bayi.


5) Dia pun bagitau pengurusan, dah tersalah makan. Nak ambik MC ke, dah salah makan, dan kemungkinan sakit perut.


Rupa High Bukan Mastura Mamat

4 Comments:

Blogger husna afifi said...

makan biawak pn leh high

last2..cite psl dia mkn biawak
lg di Highlight dr cite penemuan bayi

org dok bncg psl biawak
bukn psl baby


sian baby di lupakan

1:55 AM  
Blogger ihsan_huhu said...

nih makin lame pk makin lawak plak.. bleh pecah2 perot

"mane r aku tau tuh biawak, aku igt tuh bangkai itik sbb tuh r aku selambe je makan atas jeti tepi kilang aku. nasib baik r aku pasan ade biawak tgk makan sekali ngn aku..."

7:41 AM  
Blogger Syafiq Afifi said...

kesian biawak

4:37 PM  
Blogger husna afifi said...

mmg lawak
betapa terbukti paper BH sgt xleh dipercayai
hauahuahuahuha

antara baby
biawak
n itik
mana yg halal?..huhhu

6:50 AM  

Post a Comment

<< Home