نحن قوم أعزنا الله بالإسلام ، فهما طلبنا العزة بغيره ، أذلنا الله

We are the people whom Allah honoured through Islam, so whenever we seek honour other than it, Allah will disgrace us.

The blog is under slow transition to http://specifichumidity.wordpress.com

Friday, December 02, 2005

APABILA ADIKKU ACCIDENT (LAGI)!!

assalamualaikum..

"ki, ummi nak bagi tau. stream hari ni eksiden. ihsan alhamdulillah, ok. nyaris-nyaris kena hempap dengan lori batu. kereta rosak takpe, boleh baiki. cermin depan, tepi, side mirror semua abes"..

terkejut aku dapat message ni, aku pun call rumah...

alhamdulillah, selain dari kereta, tiada kerugian lain. memula aku ingat adik aku buat hal, maklumlah, adik aku ni kaki speeding. tapi alhamdulillah, kali ni dia hantar mak aku pegi keje, dan dah nak jadi..

kesian adik aku, dulu eksiden ketika naik bas ekspress.. kali ni eksiden lagi.. takpela, cubaan dari Allah.. kaffarah buat dosa lalu.. dan peringatan buat kami sekeluarga.. Allah masih sayangkan kami..

wassalamualaikum

1 Comments:

Blogger Hana' said...

Hope everything turns out fine.

8:24 PM  

Post a Comment

<< Home