نحن قوم أعزنا الله بالإسلام ، فهما طلبنا العزة بغيره ، أذلنا الله

We are the people whom Allah honoured through Islam, so whenever we seek honour other than it, Allah will disgrace us.

The blog is under slow transition to http://specifichumidity.wordpress.com

Tuesday, November 20, 2007

Ijab Qabul dan Rumah Tangga

Alhamdulillah,

Semalam saya telah selamat berijab qabul dan kini sudah secara rasmi berumah tangga. Aqad berjalan lancar. Maaf kerana tidak mengumumkan kepada rakan-rakan.

Z

p/s: Gambar-gambar akan diletak kemudian.

9 Comments:

Blogger ihsan_huhu said...

???????...

12:58 PM  
Blogger ihsan_huhu said...

hahaha.. .dah paham dah

lambat sket.. silap plak g call rumah td... hahahahahah


pandai main r.. buleh pengsan org ramai

punk'd of the year nih!!

2:20 PM  
Blogger azad said...

aku pun kene tipu bulat2....

pasrah gak la...

ish..political reading aku ni masih maqam rendah ni...tak boleh naik sheikh...

kena upgrade nih

2:31 PM  
Blogger Unknown said...

ko beli rumah kat mane?

2:33 PM  
Anonymous Anonymous said...

saya jumpa post ini tatkala ia baru berusia beberapa minit.

nyaris2 nak buzz kat YM to send a congratulatory message -- maklum lah... ada history orang bristol-bath buat camtu... -- when logic kicks in because the aqad day is a monday... kalu tak free2 je membodohkan diri... pergh.

tho' admittedly, the 'gambar2 akan diletak kemudian' is a good one...

9:07 PM  
Anonymous Anonymous said...

apa kena tipu nih? rumah aku teres satu tingkat ah, apa kaitan dengan rumah aku duduk plak.

z

2:56 AM  
Anonymous Anonymous said...

orang bristol-bath?

9:07 PM  
Blogger Unknown said...

tahniah.

11:19 AM  
Blogger Tawel Sensei said...

Dah kawin betul ke ni? Tahniah le :D

4:24 PM  

Post a Comment

<< Home