نحن قوم أعزنا الله بالإسلام ، فهما طلبنا العزة بغيره ، أذلنا الله

We are the people whom Allah honoured through Islam, so whenever we seek honour other than it, Allah will disgrace us.

The blog is under slow transition to http://specifichumidity.wordpress.com

Tuesday, November 24, 2009

Wah lajunya derang main

Semalam, aku tengah menonton TV, sports channel. Maka, datanglah sang isteri hendak belajar tonton bola sepak.

Berikut adalah dialog aku & maryam.

Maryam: bagus ek derang ni main, laju.
Aku: (senyum)
Maryam: wah, laju la derang main, attack2 je goal.
Aku: (senyum)
Maryam: cepat betul derang main.. asyik goal je..
Aku: memang la, ni kan highlight, memang la banyak goal..
Maryam: (malu..)

3 Comments:

Blogger ihsan_huhu said...

makan puas2.. hahahaha

8:36 PM  
Blogger husna afifi said...

satu pencapaian yg menarik oleh kak yam yg cuba sedaya upaya menonton dan menghargai bola..tahniah!

7:19 AM  
Anonymous sk said...

Bang, toksah la letak komen tuh kat sini. Kesian Kak Yam. Dia merajuk nanti, padan muka kau. haha

4:15 AM  

Post a Comment

<< Home