نحن قوم أعزنا الله بالإسلام ، فهما طلبنا العزة بغيره ، أذلنا الله

We are the people whom Allah honoured through Islam, so whenever we seek honour other than it, Allah will disgrace us.

The blog is under slow transition to http://specifichumidity.wordpress.com

Wednesday, August 30, 2006

kronologi eksiden adik aku?

1) adik aku reverse, dan terlanggar kereta kat belakang (teksi)
2) En pakcik teksi (bukan nama sebenar) keluar, dan menjerit2 marah
3) kata adik aku: takpe pakcik, saya boleh bayar (seronok aa pakcik tu). tapi kalau pakcik tipu saya, saya jumpa pakcik kat akhirat (like he cares)
4) adik aku memberi rm300 kepada en pakcik teksi, dan dia terus bla..
5) adik aku bawak gi workshop, nak repair. ahboon cakap rm30-40
6) adik aku call mak aku, dan mengeluarkan ayat2 pelik
7) adik aku disoal siasat oleh mak aku, dan dengan mudahnya, terkantoi.
8) adik aku kena marah sebab cuba sorokkan, dan pandai2 buat benda2 camtu.. sedangkan insurans patut cover kereta aku dan kereta pakcik teksi.
9) mak aku call, pujuk adik aku
10) aku call, dan berjaya menggelakkan adik aku. haha, kena tipu dgn pakcik teksi. ntah2, pakcik tu takde lesen teksi pun, dah expired ke. pastu, dia dapat rm300 free aje.

semua cerita ini adalah rekaan semata-mata

6 Comments:

Blogger azad said...

adik ko tu laki ke puan?

kalo laki...
-fikiran kurg matang. patut call la member dulu ke, call ko ke, tanye camane ke pe nak setel.

kalo puan...
-mmg aku rspek
-siap bley kate jumpa kat akhirat ooo, bgs bgs tarbiyah anak pakcik afifi ni...mmg sah fatwa haram aktiviti malam kalo subuh tak gi surau...huhu

1:39 AM  
Blogger ihsan_huhu said...

pompuan rsnye..hmm

2:33 PM  
Anonymous Anonymous said...

aku gi masjid beb pagi tadi. walaupun tido lewat. ok per

6:53 PM  
Blogger ihsan_huhu said...

ape point yg cube dibangkitkan oleh en ano?

3:42 PM  
Anonymous Anonymous said...

en ano adalah aku yg takleh letak nama. tak tau apsal.

6:57 PM  
Blogger azad said...

skali skala rasa2 dah buhsan2 tu, usha2ran lah blog aku

9:26 AM  

Post a Comment

<< Home